Biabädd...hundmöten...Trevlig Valborg!


Det är inte vanligt eller snarare aldrig som jag ligger i min biabädd, så matte blev smått överraskad när hon såg att jag låg i den i morse...



Tror jag mötte stans alla hundar under promenaderna idag men solen sken och det var 18 grader varmt, så det var väl inte så oväntat...


En vit liten trasselsudd mopsade upp sig mot mig men jag brydde mig inte...


Här står jag utanför apoteket. Matte skulle passa på att hämta ut en astma/KOL-medicin som det bara fanns ett fåtal kvar av. Läkemedlet är slut hos leverantören.


Vi kom tydligen precis när skolan slutade för dagen...





Iris har inte gjort så mycket väsen av sig idag utan mest legat och sovit





...önskar vi er alla!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mattes alla hundar....

Långpromenad...stor saknad....fullmåne

Iris sysselsätter matte..promenader på ny asfalt